Concert de Solsticidi omple l'Hort del Carme amb Mama Dousha i Incendi

La primera nit del festival va reunir centenars de persones a l'emblemàtic espai amb actuacions de Remei de Ca la Fresca, Mama Dousha i la banda vallenca Incendi.

Imatge genèrica d'un concert a l'aire lliure en un espai amb arquitectura de pedra i vegetació mediterrània.
IA

Imatge genèrica d'un concert a l'aire lliure en un espai amb arquitectura de pedra i vegetació mediterrània.

Centenars de persones van omplir l'Hort del Carme per celebrar el primer concert de Solsticidi, gaudint de les actuacions de Remei de Ca la Fresca, Mama Dousha i la banda de punk-rock Incendi.

La primera gran nit del solsticidi a Sant Joan va transformar l'Hort del Carme en un punt de trobada festiu, ple de música i energia. La programació va comptar amb tres noms destacats de l'escena musical actual: Remei de Ca la Fresca, Mama Dousha i la formació vallenca Incendi. Centenars d'assistents es van aplegar en aquest espai emblemàtic per gaudir d'una vetllada que es va allargar fins ben entrada la matinada.
Remei de Ca la Fresca va ser l'encarregat d'obrir la nit, presentant noves cançons i connectant amb el públic gràcies a la seva energia i originalitat.
La segona actuació va anar a càrrec de Mama Dousha, reconeguda com una de les veus més personals de la nova escena catalana. La seva actuació va ser una de les més celebrades de la nit.
La cloenda de la vetllada va tenir un marcat accent vallenc amb Incendi. Aquesta formació de punk-rock, integrada per músics de Valls i Lleida, va pujar a l'escenari després de rebre el Premi Enderrock 2024 al millor disc de rock.
Els concerts van començar a les onze de la nit i es van perllongar durant diverses hores, convertint l'Hort del Carme en un gran punt de trobada amb bona música, un públic entregat i un ambient propi de Festa Major.