L'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha decidit retirar de l'ordre del dia del ple municipal una proposta que preveia un "complement de productivitat" per a càrrecs de "comandament" de l'Ajuntament. Aquesta mesura ha estat retirada abans de ser sotmesa a votació per la falta d'acord amb els grups polítics.
L'objectiu del govern municipal era premiar aquells càrrecs i directius que demostressin un rendiment excepcional i un lideratge destacat. No obstant això, la proposta no ha aconseguit obtenir el suport necessari entre els diferents grups de l'oposició presents al consistori.




