Detingut a Barcelona un viatger amb drogues cap a París

La Guàrdia Civil ha localitzat marihuana i haixix a l'equipatge d'un jove de 23 anys en un control a l'Estació del Nord.

Imatge genèrica de llums d'emergència policials reflectint-se en asfalt mullat.
IA

Imatge genèrica de llums d'emergència policials reflectint-se en asfalt mullat.

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 23 anys a l'Estació del Nord de Barcelona per transportar marihuana i haixix en el seu equipatge, amb destinació a París.

Agents de la Guàrdia Civil van interceptar fa uns dies un passatger de 23 anys que viatjava en un autobús cap a París. La detenció es va produir durant un control preventiu d'equipatges a l'estació barcelonina.
Durant la revisió, els agents van descobrir 220 grams de marihuana i 52 grams d'haixix dins la maleta del detingut. Aquesta actuació forma part dels dispositius habituals per prevenir el tràfic de substàncies estupefaents i altres il·lícits en punts d'alta afluència de viatgers.
Els fets van tenir lloc aproximadament a les 10:30 hores, quan efectius del Puesto de Badía del Vallès realitzaven un control de reconeixement. Van observar un viatger amb una actitud nerviosa, la qual cosa va portar a la seva identificació i posterior registre de l'equipatge.
Com a conseqüència de la troballa de la droga, el jove ha estat arrestat sota l'acusació de ser el presumpte autor d'un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.