La Infanta Cristina ha retornat a Barcelona, ciutat que evoca els seus anys més feliços, i s'ha instal·lat en un pis de 300 metres quadrats a Pedralbes. La propietat, completament reformada amb luxosos detalls, es troba al mateix edifici on va viure amb la seva família anys enrere.
Inicialment, es va especular que el pis seria per al seu fill Pablo, jugador d'handbol a Catalunya. No obstant això, ara s'ha confirmat que la Infanta hi viurà ella mateixa, després d'haver deixat la seva feina a Ginebra i lliurat les claus de la seva anterior residència. Aquesta decisió marca un nou capítol després de la separació.
Tot i la seva tornada a Barcelona, on continuarà treballant per a La Fundació La Caixa, els seus plans de futur apunten lluny. Segons informacions, la Infanta estaria explorant oportunitats laborals en institucions internacionals amb seu a Abu Dhabi, ciutat on resideix el seu pare, el Rei Emèrit Joan Carles.
Aquesta possible destinació a Abu Dhabi li oferiria no només un potencial per a la seva carrera professional, sinó també la proximitat del seu pare i un aeroport internacional amb excel·lents connexions per mantenir el contacte amb els seus fills, repartits per Londres, Madrid i Barcelona.
L'entorn de la Infanta assenyala el seu desig de continuar vinculada a l'àmbit internacional, on ha desenvolupat gran part de la seva trajectòria. Abu Dhabi s'està convertint en un centre d'activitat per a fundacions i organitzacions internacionals, fet que podria ser clau per a la seva nova etapa.
La seva estada a Barcelona es considera una fase de transició, que li permetrà estar a prop dels seus, especialment de la seva mare, que travessa un moment sensible després de la pèrdua de la seva germana Irene.




