Catalunya va patir una derrota ajustada (74-76) contra la Gran Bretanya en un partit amistós celebrat al pavelló Nou Congost de Manresa. L'enfrontament, presenciat per 2.513 espectadors, va posar de manifest el bon nivell competitiu de l'equip català, que va plantar cara al seu rival durant gran part del matx.
L'equip dirigit per Jaume Ponsarnau va començar amb força, aconseguint un parcial inicial de 7-0 liderat per Jaume Lobo. Tot i que la Gran Bretanya va reaccionar, Catalunya va mantenir el control en el primer temps, amb Lobo i Busquets com a màxims anotadors. La selecció visitant va arribar a posar-se per davant breument en el segon quart, però una millora local, impulsada per diverses pèrdues del rival, va permetre ampliar l'avantatge.
El tercer quart es va caracteritzar per la igualtat i un baix encert exterior per ambdues bandes. La Gran Bretanya, amb aportacions d'Olaseni, Hesson i Wheatle, va intentar una remuntada, però el marcador reflectia un partit obert.
La clau del partit va arribar en l'últim quart, quan Catalunya va patir una desconnexió significativa. La Gran Bretanya va aconseguir un parcial de 0-11 que la va situar cinc punts per davant. Tot i un triple d'últim sospir de Pep Busquets que va esperonar el públic, la selecció catalana no va poder remuntar. Malgrat tenir la victòria a les mans amb un llançament de Lluís Costa, el marcador final va ser advers.
El resultat va ser el de menys en un ambient festiu per al bàsquet català.




