L'Ajuntament de Girona ha confirmat que s'han registrat dos incendis de petites dimensions a la ciutat. Un dels focus s'ha localitzat a la zona de la Font de la Pólvora, mentre que el segon s'ha produït a prop de l'avinguda de Lluís Pericot.
Efectius dels Bombers i agents de la Policia Municipal s'han desplaçat ràpidament als llocs afectats per tal de controlar i extingir les flames. Les autoritats recomanen a la ciutadania evitar apropar-se a les zones on s'han declarat els incendis per facilitar les tasques d'emergència.
“"Els Bombers han donat per estabilitzat el focus de la Font de la Pólvora."
Segons informacions municipals, l'alcalde s'ha traslladat a la Font de la Pólvora per supervisar directament les operacions dels equips d'emergència. Fa pocs minuts, s'ha informat que el foc en aquesta zona ja ha estat estabilitzat.




