Girona acull campionats d'atletisme amb rècord inclòs

Les pistes del Complex Palau Sacosta van ser l'escenari de les proves sub18 i sub23, amb actuacions destacades i marques batudes.

Pista d'atletisme a Girona amb atletes competint.
IA

Pista d'atletisme a Girona amb atletes competint.

La ciutat de Girona va ser l'escenari aquest cap de setmana de dues importants competicions d'atletisme, els Campionats de Catalunya sub18 i sub23, celebrats al Complex Palau Sacosta.

Les proves van reunir joves promeses de l'atletisme català i van ser testimoni de diverses marques destacades. En la categoria sub18, la marxa de 5.000 metres va veure la victòria de Bru Flores López-Pasca, de Lo Esport Menorca, amb un temps de 22:23:65. El podi el van completar Biel Alcalà i Nahuel Urcola.
Diversos rècords d'atletisme català van ser batuts durant el cap de setmana. Pol Elvira va establir un nou rècord dels Campionats en els 100 metres sub23 amb 10.55 a semifinals, tot i que a la final es va haver de conformar amb l'or sense millorar el temps. També va destacar Eros Alegre, de la UA Montsià, que va aconseguir un nou rècord als 200 metres sub18 amb 21.73.
En les proves femenines, Noa Antón va aconseguir un doblet d'or als 100 i 200 metres, trencant el rècord de Catalunya en aquesta última distància. Per la seva banda, Marta López també va sumar dues medalles d'or, imposant-se als 100 i 200 metres.