El concert de comiat, titulat "Viatjant... a través de ritmes i sons d'arreu del món", tindrà lloc a l'Església de Sant Cebrià de Flaçà a les 19:30 hores. L'actuació del clarinetista Raffaele Bertolini i la pianista Antonella De Vinco aprofitarà l'acústica de l'espai per oferir un recorregut sonor global.
La tercera edició del festival ha presentat una variada programació des del març, amb un total de dotze concerts. L'entrada a tots els esdeveniments ha estat gratuïta, amb el sistema de taquilla inversa.
Al llarg del festival, han passat artistes com el Duo Mel, Riflessi Sonori, Stanislav Surin, Trio Clau de Llum, Alena & Josep Duo, Liza Wuyts & Bech, Fortecello, el quartet Catalinka, Rimma Khismatullina & Anna Balvak, Trio Gardènia, i Josep Manzano. Les propostes musicals han abastat des de cants ortodoxos fins a la fusió de clàssica i flamenc, passant pel jazz i la guitarra catalana.




