El club gironí busca completar un equip de dotze jugadores, mantenint la continuïtat de Roberto Íñiguez a la banqueta. Amb vuit jugadores ja confirmades, l'entitat treballa per tancar les dues incorporacions restants al mercat per afrontar una temporada exigent amb la Lliga Femenina i la competició europea com a grans reptes.
Amb l'anunci recent de l'escorta Queralt Casas, l'Spar ja suma sis fitxatges per a aquest estiu. A Casas s'hi uneixen Iyana Martín (procedent de l'Avenida), Juana Camilión (Estudiantes), Tilbe Şenyürek (Fenerbahce), Madison Conner (Estepona) i Marta García (Azulmarino). Aquestes noves incorporacions se sumen a les jugadores que ja tenien contracte en vigor, Laura Quevedo i Axelle Merceron.
El vestidor dirigit per Roberto Íñiguez experimentarà canvis significatius amb la marxa de peces clau com Chloe Bibby, Mariam Coulibaly i Klara Holm, així com les joves promeses locals Berta Ribas i Anna Badosa. L'aposta del club es centra en una plantilla amb més físic, recursos i una combinació d'experiència, joventut i polivalència.
Les noves incorporacions aportaran diverses qualitats: Casas, ofici, defensa i jerarquia; Martín, talent i direcció exterior; Camilión, caràcter competitiu i polivalència; Şenyürek, centímetres i presència interior; i García, projecció i energia. La base i la pivot que falten són peces clau per equilibrar l'equip.
El primer gran repte de la temporada serà la fase prèvia de l'Eurolliga a finals de setembre, amb l'objectiu de classificar-se per a la màxima competició continental. Aquesta serà la primera prova de foc per a un equip molt renovat, que busca consolidar-se malgrat la necessitat d'encaixar moltes peces noves.




