La ciutat de Girona ha acollit l'arribada de la Flama del Canigó, un esdeveniment tradicional que simbolitza la unitat i la cultura catalanes. La flama, portada per corredors, ha estat rebuda per una multitud expectants a la ciutat.
Aquest acte marca l'inici de les celebracions de la revetlla de Sant Joan a la capital del Gironès, amb la flama destinada a encendre els foguerons per tota la comarca.
Les imatges mostren el moment de l'arribada de la flama, amb la participació de ciutadans que s'han aplegat per rebre-la, creant un ambient festiu i reivindicatiu.




