Incendi de vehicles a Girona obliga a tallar la R11

La circulació de trens es va restablir després d'extingir-se un foc prop de les vies que va afectar sis cotxes i vegetació.

Imatge genèrica de llums d'emergència reflectint-se en asfalt mullat a Girona.
IA

Imatge genèrica de llums d'emergència reflectint-se en asfalt mullat a Girona.

Els trens de la línia R11 han tornat a circular fins a Maçanet-Massanes després que s'hagi extingit un incendi de vehicles a Girona, prop de les vies.

El foc, que ha afectat sis vehicles, quatre dels quals han cremat completament, i també vegetació urbana, va obligar a tallar la circulació ferroviària. Segons Adif, la incidència va provocar la supressió de cinc trens de mitjana distància, per als quals es va establir un pla alternatiu de transport per carretera.
Els Bombers van rebre l'avís al voltant de les 15:15 hores i dues dotacions es van desplaçar al lloc dels fets. L'incident no va causar ferits.

"Tall de la catenària per un incendi a zona propera a les vies de tren (c/ Oviedo) de Girona. Hi ha 6 vehicles afectats (4 de cremats i els altres 2 afectats per radiació) i afecta vegetació urbana. Avís 15.15h. Treballem amb 2 dotacions"

Bombers
Protecció Civil havia activat una prealerta del pla Ferrocat davant la situació.