L'actuació preveu la renovació integral del ferm mitjançant reg asfàltic, garantint així una millor circulació i contribuint a la conservació d'un dels camins de la ribera del municipi.
L'alcalde, Adam Tomàs, ha destacat la inversió constant en la xarxa de camins municipals. Ha recordat que, després d'invertir més de 550.000 euros en camins de la zona de secà durant l'hivern, ara es continua amb les millores als camins de ribera, iniciades amb les obres del camí de la Senyora, que properament finalitzaran.
Paral·lelament, el consistori treballa en nous projectes per millorar la xarxa viària rural. Actualment, s'està ultimant la redacció del projecte per al camí dels Pescadors, Lligallo de La Culs i el Camí de Comes.




