“"Aquesta campanya resumeix la nostra essència. Parlem d’una proximitat real amb les nostres sòcies i socis, que ells traslladen cada dia als seus pacients, i que es converteix en un vincle essencial construït entorn de la salut. Perquè si alguna cosa defineix al nostre model cooperatiu és precisament la proximitat, la col·laboració i l’ajuda mútua."
Cofares llança la campanya de Nadal per reivindicar el paper essencial dels farmacèutics comunitaris
La iniciativa multicanal, sota el lema ‘La tradició de ser a prop’, destaca la proximitat i l'accés a medicaments durant les festes.
Per Carla Soler Ventura
••1 min de lectura
Imatge simbòlica de la distribució farmacèutica durant la nit de Nadal, amb un camió en ruta.
La cooperativa farmacèutica Cofares va llançar el dimecres 17 de desembre de 2025 la seva campanya de Nadal per reconèixer la tasca dels farmacèutics comunitaris i garantir l'accés a medicaments a tot Espanya.
La campanya, titulada La tradició de ser a prop, és una iniciativa multicanal que busca subratllar la labor essencial que realitzen els professionals de la farmàcia en la cura de la salut de la població, fins i tot durant les dates assenyalades de Nadal.
Per a això, Cofares ha presentat un espot que narra dues històries paral·leles durant la Nit de Nadal: mentre les famílies es preparen per a la celebració, els farmacèutics continuen atenent els seus pacients. La peça audiovisual també posa en relleu la importància de la distribució farmacèutica, que manté l'activitat per assegurar l'accés als medicaments a totes les farmàcies d'Espanya.
Comparteix:



