La línia R3 de Rodalies ha patit noves interrupcions aquest dimarts. La circulació de trens està completament aturada entre les estacions de Vic i Ribes de Freser a causa d'una incidència a la infraestructura ferroviària. A més, un robatori de coure ha provocat que els trens tampoc puguin circular entre la Garriga i el Figaró.
Aquests problemes s'han produït el mateix dia que la línia recuperava parcialment el servei en un tram que estava tancat per obres des de l'11 de juny, concretament entre Vic i Torelló. Amb les noves incidències, els trens només operen actualment entre el Figaró i Vic.
Per tal de garantir la mobilitat dels usuaris afectats, s'han habilitat serveis alternatius d'autocar. Aquests autobusos cobreixen el trajecte entre l'estació de Fabra i Puig de Barcelona i les localitats de Puigcerdà i La Tor de Querol.
D'altra banda, la línia R14 també ha recuperat la circulació entre la Plana-Picamoixons i Vinaixa. Aquest tram havia estat tallat des de dilluns passat a causa d'un altre robatori de coure que va generar un incendi en una estació transformadora a Montblanc.




