Atlètic Lleida i FC Borges uneixen forces per a la pròxima temporada

Els dos clubs de futbol formalitzen un acord de col·laboració per potenciar el talent juvenil i la continuïtat competitiva.

Logotips dels clubs Atlètic Lleida i FC Borges.
IA

Logotips dels clubs Atlètic Lleida i FC Borges.

L'Atlètic Lleida i el FC Borges Blanques han formalitzat un conveni de col·laboració esportiva per a la temporada vinent, després de rebre l'aprovació de la majoria dels socis del club de les Garrigues.

L'acord, impulsat a través de l'Atlètic Segre, obre la porta a diverses fórmules de cooperació entre les dues entitats. Un dels objectius principals és facilitar la incorporació d'alguns jugadors juvenils de l'entitat de Cappont al FC Borges, que competirà a Segona Catalana.
Una altra de les possibilitats que s'estan explorant és que el tercer porter de l'Atlètic Lleida pugui disposar de continuïtat competitiva al Borges, assegurant així minuts de joc i desenvolupament.

"Creiem que pot ser beneficiós per a les dos parts i que ens ajudarà a reforçar el nostre projecte esportiu."

Jordi Macià · President del Borges

"Tenim disponibilitat per treballar junts i construir a una relació positiva, basada en la voluntat que tots dos projectes puguin continuar creixent."

Xavier Bartolo · President de l'Atlètic Lleida