L'Esbart Sant Cugat triomfa amb 'Condemnades a dansar'

L'espectacle, inspirat en una llegenda valenciana, va captivar el públic a la plaça de la Vila durant la Festa Major.

Imatge genèrica d'un escenari exterior en una plaça al capvespre amb ballarins i l'arquitectura d'un ajuntament.
IA

Imatge genèrica d'un escenari exterior en una plaça al capvespre amb ballarins i l'arquitectura d'un ajuntament.

L'Esbart Sant Cugat va presentar l'espectacle 'Condemnades a dansar' a la plaça de la Vila, davant de l'Ajuntament, durant la Festa Major de la ciutat.

L'Esbart Sant Cugat va oferir una actuació destacada la nit de dijous de la Festa Major amb l'espectacle Condemnades a dansar, representat a la plaça de la Vila, davant de l'Ajuntament de Sant Cugat. La proposta s'inspira en la llegenda valenciana El Trib Reial, que narra la condemna d'un grup de persones a ballar sense fi per haver ignorat un pas fúnebre. A partir d'aquest relat, la dansa i la festa es van transformar en una condemna col·lectiva que va atrapar els intèrprets en un moviment constant.
La direcció artística i la coreografia van ser a càrrec d’Eulàlia Mateu, mentre que la direcció musical va ser liderada per Selma Bruna amb el suport d’Iker Coll. El disseny i confecció del vestuari va ser obra de Judith Guardia, amb el suport de producció d’Andreu Tarrés.
El Cos de Dansa de l'Esbart Sant Cugat va donar vida a aquesta nova creació. La Festa Major d'enguany inclou 205 activitats i la participació de 82 entitats.