L'incident, ocorregut durant la celebració de l'ascens del CE Sabadell, ha provocat una onada de reaccions negatives i ha eclipsat l'èxit esportiu. Les paraules del jugador, que va acabar una consigna de l'extrema dreta dirigida al president Pedro Sánchez, han generat crítiques a nivell estatal i han embrutat la imatge del club i de la ciutat de Sabadell.
La majoria de l'afició ha condemnat el gest a través de les xarxes socials, i alguns han demanat que Fuoli no torni a jugar amb el club. El Centre d'Esports ha emès un comunicat lamentant i rebutjant les expressions, però sense especificar si hi haurà sancions. Des de l'entitat s'assenyala que una celebració d'èxit col·lectiu no hauria d'anar acompanyada de manifestacions d'aquesta naturalesa.
“"Una celebració que havia de servir per l'alegria d'un èxit col·lectiu no s'hauria d'haver vist acompanyada de manifestacions d'aquesta naturalesa."
Molts consideren la resposta del club insuficient i temen que quedi en paper mullat. La propera roda de premsa del president Pau Morilla-Giner podria aportar més detalls sobre la gestió d'aquesta crisi.
A la plaça de Sant Roc, plena de seguidors amb els colors blanc-i-blaus, l'insult va ser seguit per una escridassada general de rebuig per part de la majoria dels assistents. Alguns jugadors, com el capità Rubén Martínez, van mostrar visiblement el seu malestar.
Minuts abans, l'alcaldessa Marta Farrés havia saludat la comitiva arlequinada a l'Ajuntament. Fuoli va fer les seves declaracions contra Sánchez en un consistori on el PSC ostenta la majoria absoluta.
Marta Farrés ha intentat tancar el capítol, afirmant que el protagonista ha de ser el club i els jugadors, i que no s'ha de donar protagonisme a qui no ho mereix. El ministre Óscar Puente va reaccionar a l'incident citant l'humorista Pepe Rubianes. El PP local, liderat per Cuca Santos, va minimitzar el succés, comparant-lo amb proclames polítiques anteriors fetes des del balcó municipal.
Fuoli, descrivint-se com a estudiant de Comunicació, va atribuir les seves paraules a l'eufòria del moment, tot i que molts consideren que la seva disculpa no és sincera. La plantilla té previst una rebuda institucional al Parlament de Catalunya.




