El jutge disciplinari de la RFEF ha dictaminat aquestes mesures després de la invasió de camp que va tenir lloc el passat 19 de juny, durant el partit contra el Zamora CF. Segons la resolució, les sancions responen a l'alteració de l'ordre, la falta de mesures de seguretat i la reincidència en conductes sancionables.
La invasió de la gespa, que va obligar a interrompre el joc durant deu minuts, ha comportat una multa de 3.500 euros i el tancament parcial de les instal·lacions. Addicionalment, s'ha imposat una sanció de 600 euros per l'activació dels aspersors a la zona d'escalfament de l'equip visitant.
El club està estudiant la possibilitat de sol·licitar jugar els primers partits de la temporada fora de casa, aprofitant les obres de millora previstes a la gespa i al sistema de drenatge. Mentrestant, les al·legacions presentades pel Zamora CF, que demanava mesures més dràstiques com el descens de categoria o l'anul·lació del partit, han estat desestimades per l'organisme federatiu.




