La circulació ferroviària a les línies R2 i R2 Nord ha estat interrompuda des de les 12.45 hores entre Montcada i Reixac i Sant Andreu, al Barcelonès, per una incidència en el subministrament elèctric. ADIF ha comunicat que treballa per resoldre la situació i restablir el servei com més aviat millor.
Paral·lelament, s'ha suspès tota la circulació a la línia R3 arran d'un incendi a la zona de Granollers-Canovelles. S'ha habilitat un servei alternatiu per carretera entre Fabra i Puig i Puigcerdà-la Tor de Querol.
Els Bombers de la Generalitat han extingit el foc, que afectava una zona de matolls propera a la via a Canovelles, sense que s'hagin detectat afectacions a la catenària. L'avís s'ha rebut cap a les 12.14 hores i els efectius d'emergència s'han desplaçat fins a la Barriada Nova, on l'incendi s'ha originat en una zona d'obres.
La circulació a la línia R4 entre Fabra i Puig i Montcada Bifurcació ha estat restablerta per via única després d'una incidència en la infraestructura. No obstant això, les línies R2, R2 nord i R11 continuen tallades entre Sants i Montcada i Reixac.
Els trens de la línia R2 operen entre Aeroport i Sants, i entre Montcada i Reixac i Sant Celoni. Els de la línia R11 inicien i finalitzen el seu recorregut a Granollers Centre, també per una incidència en la infraestructura. Renfe aconsella l'ús de transport alternatiu.




