Montse Homs, nova Síndica de Greuges de Sant Feliu de Guíxols

La ciutadania de Sant Feliu de Guíxols tindrà una nova defensora dels seus drets, amb una llarga trajectòria en l'àmbit local.

Imatge genèrica d'unes mans sostenint un mall sobre una taula amb documents.
IA

Imatge genèrica d'unes mans sostenint un mall sobre una taula amb documents.

Montse Homs i Mir ha estat nomenada nova Síndica Municipal de Greuges de Sant Feliu de Guíxols, amb el suport unànime de tots els grups municipals en un ple extraordinari.

Montse Homs i Mir s'ha convertit en la nova Síndica Municipal de Greuges de Sant Feliu de Guíxols. El ple extraordinari de l'Ajuntament va ratificar el seu nomenament amb el suport de totes les forces polítiques municipals.
Aquest nomenament marca un fet històric, ja que Homs és la primera dona que assumeix aquesta responsabilitat des de la creació de la institució fa més de vint anys. A més, és la tercera persona amb una vinculació prèvia a la docència que ocupa aquesta funció al municipi.
La nova Síndica compta amb una dilatada trajectòria en els àmbits associatiu, cultural, social i educatiu de la localitat. Durant la sessió de nomenament, va expressar la seva il·lusió per afrontar aquesta nova etapa, destacant la seva independència de criteri i la seva voluntat de servei públic.
Homs va subratllar la seva disposició per atendre la ciutadania des del primer dia. També va voler agrair el suport rebut per part dels grups municipals, del personal de l'Ajuntament, dels veïns i veïnes, així com dels seus amics i familiars.