La direcció de Saint-Gobain Sekurit España i els representants dels treballadors han formalitzat el trasllat de la planta de Devisa, actualment ubicada a El Vendrell, a unes noves instal·lacions a L'Arboç. Aquest canvi es durà a terme de manera progressiva entre els mesos de juliol i novembre.
Un dels punts clau de l'acord estableix que la plantilla conservarà les seves condicions laborals i salarials actuals un cop completat el trasllat al nou emplaçament. La companyia ha assegurat que aquesta decisió respon a una aposta industrial a Tarragona per afrontar els reptes futurs.
La inversió en nova maquinària és un altre dels compromisos adquirits, amb l'objectiu de millorar el rendiment operatiu de Devisa i assegurar la continuïtat de l'activitat d'extrusió de materials a Espanya. L'empresa busca així millorar resultats, augmentar la productivitat i reduir costos logístics i fixos.
“"Aquest acord ens permet avançar amb una transició planificada i segura, protegint la continuïtat del negoci i reforçant la base necessària per seguir captant projectes en un entorn cada cop més exigent."
Saint-Gobain Devisa, S.A.U. continuarà operant com a societat independent, mantenint la titularitat de l'activitat, la plantilla i els mitjans de producció, amb l'única excepció del centre físic de treball.




