La decisió municipal imposa al local el compliment de l'ordenança d'usos del paisatge urbà, que estableix criteris sobre el gruix dels cartells a les façanes i prohibeix certs tipus de rètols que sobresurten. Aquesta mesura ha generat malestar tant al negoci com a diverses organitzacions de defensa del patrimoni.
La bodega Fermín ha expressat a través de les xarxes socials el seu "pena" i "indignació", argumentant que la directriu municipal "no respecta els signes d'identitat del barri". El negoci assenyala un possible agreujament, ja que afirma que "la majoria dels locals de l'entorn" no compleixen les prescripcions de la normativa, malgrat tenir obertures més recents.
“"La Red Ibérica en Defensa del Patrimonio Gráfico ha sortit en suport de l'establiment, lamentant la "retirada forçosa dels rètols històrics" i qüestionant que l'ordenança "no contempli cap mecanisme d'excepció o moratòria per a rètols que, per la seva antiguitat, materialitat, tipologia o apreu social formen part del patrimoni gràfic d'un barri"."
Aquesta entitat ha instat el consistori a desenvolupar un "salvoconducte normatiu específic" per a rètols singulars i a aplicar el "principi de proporcionalitat" abans de dictar "retirades irreversibles".




