Aquesta actuació, realitzada al conegut paratge de Jungfraujoch, també conegut com el Top of Europe, ha estat la construcció castellera feta a més altitud de la qual es té constància fins ara. La colla va aconseguir descarregar amb èxit un 4 de 7, un 3 de 7 i un 5 de 6 davant la imponent glacera d'Aletsch, un espai natural protegit per la UNESCO.
La presidenta de la colla, Maria López, ha expressat la seva satisfacció per haver pogut desplaçar més de 180 castellers a Suïssa. Ha definit la fita com un "privilegi" que els permet "promoure la cultura catalana arreu del món".
L'esdeveniment també ha comptat amb la participació de la colla castellera de Lausana, que s'ha sumat a la celebració d'aquesta gesta cultural i esportiva.




