Després d'una temporada d'èxit que va culminar amb l'ascens directe a la Primera Federació, el Sant Andreu ja treballa en la configuració de l'equip que competirà la propera campanya. L'objectiu del màxim accionista, Taito Suzuki, és clar: portar el club andreuenc cap a la Segona Divisió.
La continuïtat del tècnic Natxo González, peça clau en l'ascens i el títol de lliga, ha estat la primera gran notícia. Posteriorment, s'han confirmat les renovacions del capità Albertito García i d'un dels jugadors destacats en la fita de l'ascens, Alexis Garcia.
Pel que fa a les noves incorporacions, el club ha anunciat els fitxatges de Félix Garreta (procedent de l'Antequera), Nil Jiménez (del Cartagena) i Ramón Juan (des de l'Eivissa), reforçant així diverses posicions de l'equip.
A més de les renovacions ja esmentades, el Sant Andreu ha assegurat la continuïtat de diversos jugadors importants fins al 2027, incloent Andreu Hernández, Javi Gómez, Carlos Blanco, Iñaki Álvarez, Lucas Viña, Jordi Méndez, Dani Torices, Noel Carbonell i Pau Darbra. També s'ha confirmat la renovació de Sergi Serrano i Pablo Santiago fins al mateix any.
La directiva també ha comunicat les baixes confirmades per a la pròxima temporada, entre les quals es troben Rubén Bonachera, Armand Vallés, Sergi Garcia, Max Marcet, Walid Meddeb, Raúl Garcia-Alejo, Josep Señé, Marcos Mendes i Bouba Barry.




