La xarxa de Rodalies de Catalunya pateix greus afectacions aquest dimarts, amb interrupcions significatives en diverses línies clau. Segons ha informat Adif, la circulació de trens de les línies R2, R2 Nord, R4 i R11 es troba completament suspesa. A més, la línia R3 també ha vist interrompuda la seva operativa a tota la seva extensió a causa d'un incendi ja extingit.
Les afectacions a les línies R2 i R2 Nord es concentren entre les estacions de Montcada i Reixac i Sant Andreu, degudes a problemes amb el subministrament elèctric. Adif ha comunicat que s'està treballant per resoldre aquesta incidència amb la màxima celeritat possible.
La línia R4 també registra una interrupció entre Fabra i Puig i Montcada Bifurcació per una incidència a la infraestructura. Davant d'aquesta situació, Rodalies recomana als usuaris fer ús de transports alternatius. La línia R11 també es veu afectada, amb circulació interrompuda entre Barcelona-Sants i Montcada i Reixac.
Pel que fa a la línia R3, la suspensió total de la circulació s'ha produït arran d'un incendi a la zona de Granollers-Canovelles. Els Bombers han actuat ràpidament i ja han extingit les flames que afectaven una zona de matolls propera a la via. S'està oferint un servei alternatiu per pal·liar els efectes de la interrupció.




