Agents de la Guàrdia Civil van interceptar fa uns dies un passatger de 23 anys que viatjava en un autobús cap a París. La detenció es va produir durant un control preventiu d'equipatges a l'estació barcelonina.
Durant la revisió, els agents van descobrir 220 grams de marihuana i 52 grams d'haixix dins la maleta del detingut. Aquesta actuació forma part dels dispositius habituals per prevenir el tràfic de substàncies estupefaents i altres il·lícits en punts d'alta afluència de viatgers.
Els fets van tenir lloc aproximadament a les 10:30 hores, quan efectius del Puesto de Badía del Vallès realitzaven un control de reconeixement. Van observar un viatger amb una actitud nerviosa, la qual cosa va portar a la seva identificació i posterior registre de l'equipatge.
Com a conseqüència de la troballa de la droga, el jove ha estat arrestat sota l'acusació de ser el presumpte autor d'un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.




