Un gos mort per fum en un incendi durant la revetlla de Sant Joan a Badalona

L'animal va inhalar fum després d'un incendi provocat per un petard al barri de Sant Roc, causant també tres ferits lleus.

Imatge genèrica d'un gos afectat per fum en un entorn nocturn amb llums d'emergència.
IA

Imatge genèrica d'un gos afectat per fum en un entorn nocturn amb llums d'emergència.

Un incendi a Badalona durant la revetlla de Sant Joan ha provocat la mort d'un gos per inhalació de fum, segons ha confirmat EL PERIÓDICO. L'incident va ocórrer de matinada a l'avinguda de Alfons XIII, al barri de Sant Roc.

A més de la pèrdua de l'animal, tres persones van patir ferides lleus i van ser ateses pel Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), que les va traslladar a l'Hospital Municipal de Badalona.
La nit de Sant Joan també va registrar la crema de set contenidors i sis vehicles. Malgrat aquests incidents, l'alcalde, Xavier Garcia Albiol, va qualificar la revetlla com "la nit de Sant Joan més tranquil·la dels últims anys", considerant un èxit el dispositiu de seguretat implementat a la ciutat.
Abans de la revetlla, Albiol ja havia anunciat mesures restrictives, advertint que "qui vingui a Badalona no podrà portar alcohol ni drogues". La policia local va preparar controls en diversos punts estratègics de la ciutat, com les sortides de l'estació de tren i metro, i els accessos i la pròpia platja, per retirar qualsevol intent d'introduir begudes alcohòliques en excés.