L'objectiu és reforçar la promoció i comercialització d'aquest recorregut de senderisme i cicloturisme que uneix els monestirs de Santes Creus, Santa Maria de Poblet i Santa Maria de Vallbona.
Sota el concepte creatiu «El camí que ET TRANSFORMA», els nous materials posen en valor l'experiència de descoberta del territori, la connexió amb el patrimoni i la transformació personal a través del contacte amb la natura i els paisatges de la zona.
El projecte inclou un mapa-guia detallat en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès) que ofereix informació sobre les cinc etapes del recorregut i consells pràctics per a recorre'l a peu, en BTT o bicicleta elèctrica.
També s'ha redissenyat el carnet 6T, seguint la nova identitat visual, que permet als participants segellar el seu pas pels pobles de l'itinerari. Aquesta iniciativa es complementa amb diplomes personalitzats per a aquells que completen el recorregut i aconsegueixen tots els segells.
Aquesta actuació busca consolidar el GR 175 com un dels principals itineraris de senderisme i cicloturisme de Catalunya, millorant l'acollida i la fidelització dels visitants i impulsant el desenvolupament turístic sostenible dels territoris implicats.
El projecte ha estat liderat pel Consell Comarcal de la Conca de Barberà i finançat amb fons europeus Next Generation EU, en el marc del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació.




