Després de quatre temporades vinculada a l'entitat, dos d'elles amb el Tordera com a equip de referència i els dos darrers plenament integrada al primer equip, la base ha decidit emprendre un nou camí. La decisió, presa de mutu acord amb la direcció esportiva, respon a la necessitat de la jugadora de tenir un rol més rellevant a la pista.
La jugadora ha destacat l'aprenentatge adquirit durant aquest període, tot i reconèixer la dificultat de competir en un conjunt d'alt nivell com l'Spar Girona. Segons ha explicat, el seu objectiu actual és trobar un projecte on pugui demostrar la seva evolució i consolidar-se com una peça important dins la rotació.
“"Ara em tocava jugar. Tot el que he après durant aquests quatre anys ho he de posar en pràctica."
Més enllà de l'àmbit esportiu, la seva estada al club li ha permès viure experiències internacionals en competicions com l'Eurolliga i l'Eurocup. Aquesta etapa també ha comportat una adaptació personal, incloent la superació de la por a volar i la gestió dels seus estudis d'Enginyeria Mecànica a la UdG.




