Més freqüència en la línia d'autobús exprés entre Girona i el Baix Empordà

El servei e2 reforçarà les expedicions en hores punta a partir de l'1 de juliol per millorar la mobilitat.

Imatge genèrica d'un autobús de transport públic en una parada urbana.
IA

Imatge genèrica d'un autobús de transport públic en una parada urbana.

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica ampliarà a partir de l'1 de juliol el servei de la línia de bus exprés e2 que connecta Girona, Torroella de Montgrí i l'Estartit.

L'actuació se centra a augmentar el nombre d'expedicions durant les franges horàries de major demanda, tant d'anada com de tornada, de dilluns a divendres. Aquesta mesura es mantindrà operativa durant tot l'any per donar resposta a les necessitats de mobilitat dels usuaris.
En direcció a la capital gironina, s'ha programat una nova expedició i s'han ajustat els horaris per garantir l'arribada abans de les 8 i les 9 del matí. Fins a les 17.15 hores, el servei oferirà una freqüència d'un vehicle cada hora. Addicionalment, s'han reforçat les sortides de les 14.00, 14.30 i 15.15 hores.

"Es tracta d'un corredor essencial per a treballadors i estudiants de tot el Gironès i el Baix Empordà."

Sílvia Paneque · Consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica
Aquesta millora s'emmarca en el segon Pla de xoc del bus interurbà. La línia, gestionada per l'empresa AMPSA, registra actualment un dèficit anual de 242.194 euros.