L'actuació se centra a augmentar el nombre d'expedicions durant les franges horàries de major demanda, tant d'anada com de tornada, de dilluns a divendres. Aquesta mesura es mantindrà operativa durant tot l'any per donar resposta a les necessitats de mobilitat dels usuaris.
En direcció a la capital gironina, s'ha programat una nova expedició i s'han ajustat els horaris per garantir l'arribada abans de les 8 i les 9 del matí. Fins a les 17.15 hores, el servei oferirà una freqüència d'un vehicle cada hora. Addicionalment, s'han reforçat les sortides de les 14.00, 14.30 i 15.15 hores.
“"Es tracta d'un corredor essencial per a treballadors i estudiants de tot el Gironès i el Baix Empordà."
Aquesta millora s'emmarca en el segon Pla de xoc del bus interurbà. La línia, gestionada per l'empresa AMPSA, registra actualment un dèficit anual de 242.194 euros.




