Xavi Sánchez lidera la renovació a la UE Rapitenca

El nou entrenador inicia la reconstrucció del primer equip amb la continuïtat de tres jugadors clau per a la propera temporada.

Jugador de futbol amb samarreta a ratlles blaves i vermelles en un camp verd.
IA

Jugador de futbol amb samarreta a ratlles blaves i vermelles en un camp verd.

La UE Rapitenca ha començat a perfilar el seu primer equip per a la segona temporada a Primera Catalana amb la incorporació de Xavi Sánchez com a nou entrenador i la renovació de tres jugadors fonamentals.

La designació de Xavi Sánchez com a nou tècnic de la UE Rapitenca marca l'inici de la reestructuració del primer equip per a la pròxima campanya a Primera Catalana. El club del Montsià ha confirmat successivament la continuïtat de tres futbolistes que ja formaven part de la disciplina.
El primer anunci va ser la renovació de Pachu, migcampista paraguaià que afrontarà la seva novena temporada defensant els colors del club. A ell s'uneixen el defensor Dani Argilaga, que disputarà el seu segon curs a la banda esquerra, i el central argentí Eric Jerez, que també encetarà la seva segona campanya a la Ràpita.