La designació de Xavi Sánchez com a nou tècnic de la UE Rapitenca marca l'inici de la reestructuració del primer equip per a la pròxima campanya a Primera Catalana. El club del Montsià ha confirmat successivament la continuïtat de tres futbolistes que ja formaven part de la disciplina.
El primer anunci va ser la renovació de Pachu, migcampista paraguaià que afrontarà la seva novena temporada defensant els colors del club. A ell s'uneixen el defensor Dani Argilaga, que disputarà el seu segon curs a la banda esquerra, i el central argentí Eric Jerez, que també encetarà la seva segona campanya a la Ràpita.




