Balaguer impulsa nous equipaments esportius per unanimitat

El ple municipal aprova un pla estratègic per construir noves instal·lacions després de les demandes dels clubs locals.

Imatge genèrica d'un complex esportiu en construcció a Catalunya.
IA

Imatge genèrica d'un complex esportiu en construcció a Catalunya.

El ple de l'Ajuntament de Balaguer va aprovar ahir per unanimitat un pla per impulsar la construcció de nous equipaments esportius a la zona de l'antiga Inpacsa, responent a les demandes dels clubs locals.

La proposta, que inicialment va sorgir dels grups de Junts i Treballem per Balaguer i a la qual es va sumar ERC, va rebre el suport de l'equip de govern del PSC i la resta de formacions amb representació a la Paeria. Aquest acord arriba després que 16 clubs esportius de la capital de la Noguera emetessin un comunicat conjunt denunciant la manca d'instal·lacions adequades per a les seves activitats.
El text aprovat preveu que l'ajuntament elabori un pla estratègic d'instal·lacions esportives. L'objectiu és promoure la creació de noves infraestructures com una pista esportiva, un pavelló poliesportiu, una piscina climatitzada i un camp de futbol.
Addicionalment, el ple va aprovar per unanimitat una moció presentada per ERC per exigir la millora del servei de correus, reclamant un servei de qualitat.