Dotze vehicles terrestres, quatre helicòpters i tres avions bombarders dels Bombers de Catalunya treballen des de les 15:16h d'aquest dimarts en un incendi de vegetació forestal a la zona del Forat del Graller, situada a la serra de Gurp, dins del terme municipal de Tremp.
El foc crema en descendent en un punt d'accés difícil, amb una intensitat que oscil·la entre mitja i baixa. El flanc esquerre del foc avança per la carena. El cos d'emergències està traslladant efectius amb helicòpter per reforçar les tasques d'extinció.
“"Reforcem el dispositiu d'extinció: 12 🚒 4 🚁 3 🛩️"
Paral·lelament, la ciutat de Tremp s'ha quedat sense subministrament elèctric aquesta tarda a causa dels llamps caiguts a la zona durant la tempesta que ha tingut lloc aquesta tarda. Cal recordar que ahir dilluns una altra tarda de tempestes va provocar fins a quatre focs pràcticament simultanis al Pallars.




