L'Ajuntament de Bellpuig llança eAgora, la nova plataforma de comunicació ciutadana

L'aplicació mòbil gratuïta substituirà progressivament Vilaconnect a partir de l'1 de gener per millorar la informació i els tràmits.

Il·lustració d'una persona utilitzant una aplicació mòbil per comunicar-se amb l'ajuntament.

Il·lustració d'una persona utilitzant una aplicació mòbil per comunicar-se amb l'ajuntament.

El consistori de Bellpuig posarà en marxa la plataforma digital eAgora l'1 de gener per establir un canal de relació directa amb els veïns i centralitzar la informació i la participació municipal.

L'aplicació eAgora, gratuïta i disponible per a mòbils, vol esdevenir la finestra única digital amb l'administració local, permetent fer gestions habituals i seguir l'actualitat del municipi. Substituirà l'actual servei Vilaconnect durant el primer trimestre de l'any.

L'objectiu principal és millorar la informació municipal, facilitar tràmits i impulsar la participació ciutadana.

El nou sistema és especialment útil per a la comunicació immediata en situacions d'incidències o imprevistos, com ara talls de trànsit, interrupcions de subministraments o avisos d'interès general que requereixin una difusió ràpida.
Entre les funcionalitats ja operatives, eAgora permet als usuaris comunicar incidències a la via pública de forma senzilla. El consistori preveu activar nous serveis d'administració electrònica durant els propers mesos amb la voluntat de facilitar encara més els tràmits municipals.
L'aplicació es pot descarregar a l'App Store i Google Play. No cal registre per consultar la informació, només seguir el canal de l'Ajuntament de Bellpuig, però sí per participar activament. S'organitzarà una xerrada informativa durant el primer trimestre de l'any per promoure'n l'ús.
Comparteix: