La festivitat del Corpus Christi es va dur a terme a Tàrrega el passat diumenge 7 de juny, sota una bona climatologia. La celebració, que manté els seus orígens des de principis del segle XV, va destacar per la seva solemnitat i devoció.
La processó va incloure la participació del bestiari popular de la ciutat. Van destacar els Gegants de la ciutat, l’Eloi i l’Alba, portats per la Fal·lera Gegantera; la figura bicèfala de l’Àliga de Tàrrega acompanyada pels grallers Els Carreter; el nou drac Pedrafoc; i l’Esbart Albada.
Així mateix, es va esmentar l'assemblea de Càritas Diocesana celebrada a Tàrrega. També es va fer referència al traspàs de Ramon Puig Cunillera, una figura rellevant en la trajectòria de la BAT.




