La circulació de trens de la línia R4 ha estat interrompuda aquest matí entre Cerdanyola del Vallès i Terrassa Estació del Nord a causa de la caiguda d'un cotxe a les vies. L'incident ha obligat a tallar el servei ferroviari durant aproximadament una hora.
L'accident s'ha produït al carrer Moragas i Barret de Sabadell. Els Bombers de la Generalitat han rebut l'avís a les 9.43 hores. Dels quatre ocupants del vehicle, tres han pogut sortir per si mateixos de la zona de les vies. El quart ocupant ha estat acompanyat fins a l'estació, situada a uns 300 metres, per rebre atenció mèdica.
Cinc dotacions dels Bombers han treballat en les tasques de resposta a l'incident. Protecció Civil ha activat la prealerta del pla Ferrocat. El tren que circulava per la via afectada ha aconseguit frenar a temps i no ha col·lidit amb el cotxe, evitant així ferits entre els passatgers.
Al voltant de les 10.50 hores, la companyia ferroviària ha confirmat el restabliment de la circulació en aquest tram. Actualment, els trens estan recuperant progressivament les seves freqüències de pas habituals.




