La portaveu del govern espanyol, Elma Saiz, ha fet un nou toc d'atenció a Fuoli, en aquesta ocasió des de la Moncloa. Saiz ha reivindicat la fita esportiva del club arlequinat, fent referència implícita a l'entitat sabadellenca.
En les seves declaracions, la portaveu ha volgut treure pit de la tasca del president Pedro Sánchez en matèria esportiva, vinculant-la a l'èxit del club.
“"La portaveu del govern espanyol, Elma Saiz, ha reivindicat la fita esportiva arlequinada i ha tret pit de la tasca de Sánchez en matèria esportiva"




