La música de The Tyets va ressonar amb força a Sant Cugat del Vallès el passat divendres 26 de juny, durant la Festa Major de la ciutat. El grup, conegut per la seva filosofia "Coti x Coti", va omplir el parc de Ramon Barnils, convertint-se en un dels plats forts de la celebració i fent ballar, saltar i cantar a milers de ciutadans.
Consolidats com un fenomen musical català, la banda del Maresme, integrada per Oriol de Ramon i Xavier Coca, va presentar el seu nou treball discogràfic, Cafè pels més cafeteros. La seva proposta, que fusiona pop, trap i música urbana, va connectar especialment amb el públic jove assistent.
El repertori del concert va incloure un repàs pels seus grans èxits, des de cançons com Olívia, De l'1 al què, Que Vinguis i temes més antics com Menorca. L'actuació va arrencar amb Tàndem, que va captivar l'audiència des del primer moment. També hi va haver espai per a col·laboracions destacades com Estaré millor demà amb Marlena, Amics, Tiets i Coneguts amb els Amics de les Arts, i Fa dies amb Chiara Oliver.
Un dels moments més emotius de la nit va ser l'interpretació de Desembre, que va commoure els assistents. El concert va culminar amb Coti x Coti, pràcticament un himne per als seguidors de la banda, cantat a l'uníson per tot el parc, tancant la vetllada amb una explosió d'energia.




