Un cotxe a les vies talla la R4 entre Cerdanyola i Terrassa

La circulació s'ha restablert després que un vehicle caigués a les vies a Sabadell, afectant el servei de trens.

Imatge genèrica d'una andana de tren buida amb les vies perdent-se a la distància.
IA

Imatge genèrica d'una andana de tren buida amb les vies perdent-se a la distància.

Un vehicle ha caigut a les vies del tren a Sabadell, provocant la interrupció del servei de la línia R4 entre Cerdanyola del Vallès i Terrassa Estació del Nord. La circulació s'ha restablert posteriorment.

La circulació de trens de la línia R4 ha estat interrompuda aquest matí entre Cerdanyola del Vallès i Terrassa Estació del Nord a causa de la caiguda d'un cotxe a les vies. L'incident ha obligat a tallar el servei ferroviari durant aproximadament una hora.
L'accident s'ha produït al carrer Moragas i Barret de Sabadell. Els Bombers de la Generalitat han rebut l'avís a les 9.43 hores. Dels quatre ocupants del vehicle, tres han pogut sortir per si mateixos de la zona de les vies. El quart ocupant ha estat acompanyat fins a l'estació, situada a uns 300 metres, per rebre atenció mèdica.
Cinc dotacions dels Bombers han treballat en les tasques de resposta a l'incident. Protecció Civil ha activat la prealerta del pla Ferrocat. El tren que circulava per la via afectada ha aconseguit frenar a temps i no ha col·lidit amb el cotxe, evitant així ferits entre els passatgers.
Al voltant de les 10.50 hores, la companyia ferroviària ha confirmat el restabliment de la circulació en aquest tram. Actualment, els trens estan recuperant progressivament les seves freqüències de pas habituals.