Restablerta la circulació a la R4 després d'un vehicle a les vies

Un cotxe amb quatre ocupants va caure a les vies entre Cerdanyola i Terrassa, provocant una interrupció d'una hora.

Imatge genèrica d'una andana de tren buida amb vies.
IA

Imatge genèrica d'una andana de tren buida amb vies.

La circulació de trens a la línia R4 s'ha restablert entre Cerdanyola i Terrassa Estació del Nord després d'una hora d'interrupció per la caiguda d'un vehicle a les vies.

Els bombers van rebre l'avís a les 9.42 hores quan un cotxe, ocupat per quatre persones, va precipitar-se a la via del tren després de sortir del carrer de Moragas i Barret de Sabadell. El vehicle va bolcar, però tots els ocupants van aconseguir sortir-ne il·lesos, excepte un que va patir ferides de major consideració.
Malgrat la recuperació de la circulació, Renfe manté un servei alternatiu per carretera entre Cerdanyola i Terrassa per garantir la mobilitat dels passatgers mentre es normalitzen les freqüències.
La intervenció dels bombers, que va durar aproximadament una hora, va incloure l'evacuació dels ferits i la retirada del vehicle de la via. El comboi que circulava pel tram afectat va aconseguir aturar-se a temps, evitant qualsevol impacte amb el cotxe i sense causar ferits entre els seus passatgers.
El ferit de més consideració va ser traslladat per agents de policia a l'estació ferroviària, on va rebre atenció del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).