Cotxe cau a la via de l'R4 a Sabadell i talla la circulació

Un vehicle amb quatre ocupants s'ha precipitat a les vies després d'un xoc, obligant a interrompre el servei durant una hora.

Imatge genèrica de transport.
IA

Imatge genèrica de transport.

Un vehicle ha caigut a les vies del tren de la línia R4 a Sabadell, provocant el tall de la circulació durant una hora entre Cerdanyola i Terrassa-Estació del Nord.

Els Bombers han rebut l'avís a les 9:42 hores d'un cotxe que s'ha precipitat a les vies del carrer Moragas i Barret de Sabadell. El vehicle, ocupat per quatre persones, ha caigut després de col·lidir amb la tanca de protecció que separa el carrer de la via.
El cotxe ha caigut des d'una altura d'uns 4 metres i ha bolcat. Els quatre ocupants han pogut sortir del vehicle per si mateixos, excepte un d'ells que presentava ferides de més consideració. Els Bombers l'han traslladat a l'estació, a uns 300 metres del lloc de l'accident, on els equips del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) l'han atès.
Un comboi que circulava per la mateixa via s'ha aturat a temps, evitant un impacte directe amb el turisme i, per tant, greus conseqüències. Els Bombers han sol·licitat la interrupció del servei ferroviari per poder atendre els ferits i retirar el vehicle.
El vehicle ja ha estat retirat de les vies i la circulació s'ha restablert. Tot i això, Renfe manté un servei alternatiu per carretera entre Cerdanyola i Terrassa-Estació del Nord amb parades intermèdies, mentre els trens recuperen progressivament les freqüències habituals. A l'operatiu hi han participat cinc dotacions dels Bombers i Protecció Civil ha activat la prealerta del pla Ferrocat.