El Plenari de l'Ajuntament de Barcelona sotmetrà a votació aquest divendres una proposta per establir un complement de productivitat per al personal directiu municipal. Aquesta mesura inclou la possibilitat d'un plus que podria arribar fins al 5% del salari brut anual, afectant càrrecs d'alta direcció i gerència, fins i tot aquells amb ingressos superiors als 100.000 euros.
La proposta, que ja va ser debatuda en la comissió de presidència del passat març, va obtenir el suport del PSC i ERC. En aquella ocasió, Barcelona en Comú va emetre un vot en contra, mentre que Junts per Barcelona, el PP i Vox van optar per una reserva de vot, a l'espera de la decisió final en el Consell Plenari.
Es tracta d’un punt polèmic que preveu un plus que pot arribar fins a un 5%, entre altres per a càrrecs d’alta direcció i gerència.




