L'entitat veïnal ha formalitzat la denúncia per un presumpte delicte d'odi arran de les expressions proferides des del balcó de l'Ajuntament de Sabadell. Durant l'acte, el futbolista va instar els assistents a completar una frase ofensiva dirigida contra el president del Govern espanyol, fet que va derivar en insults corejats per part del públic present a la plaça de Sant Roc.
Tot i felicitar el club per l'ascens a la categoria de plata del futbol espanyol, la federació ha volgut marcar distàncies amb l'episodi. En un comunicat, han subratllat que el balcó consistorial és un espai institucional que representa tota la ciutadania i, per tant, no pot ser utilitzat per promoure la crispació o la degradació del respecte democràtic.
La federació ha recordat que el mateix Centre d'Esports Sabadell ja va emetre un posicionament públic rebutjant els fets, en considerar-los impropis d'un acte institucional i aliens als valors de l'entitat esportiva.
A banda de la via judicial, l'entitat ha anunciat altres accions: ha registrat una instància al consistori sol·licitant que es valori declarar el jugador persona non grata i ha reclamat a la direcció del club l'obertura d'un expedient disciplinari contundent.




